Politica de anulare

Achitarea Serviciilor

Achitarea serviciilor se poate face în avans sau pe loc.

Achitarea în avans presupune plata unei ședințe înainte de programarea acesteia. Mai intai se plateste, apoi se programeaza.

Achitarea pe loc presupune plata la recepție pentru o sedinta deja programată imediat înainte de efectuarea acesteia. Mai intai se programează, apoi se plateste.

Programarea Ședințelor

EVA LASER funcționează pe baza de programare, astfel, beneficiarul va alege data și ora la care își va efectua următoarea ședință. După ce EVA LASER confirma disponibilitatea datei și a intervalului orar, programarea devine CONFIRMATĂ urmand ca ședințele programate sa fie anulate sau reprogramate doar cu îndeplinirea anumitor condiții, detaliate în cele ce urmează. 

Astfel: O programare CONFIRMATĂ garantează beneficiarului prestarea serviciului în intervalul de timp stabilit. Aceasta presupune REZERVAREA spațiului destinat efectuarii procedurii, rezervarea aparatului și asigurarea personalului necesar pentru efectuarea procedurii. 

Ședințele pot fi achitate pe loc doar doar dacă beneficiarul nu are anulari prin neprezentare în ultimele 12 luni.

Anularea Sedintelor

BENEFICIARUL are dreptul de a ANULA o programare cu MINIM 24 DE ORE ÎNAINTE de data și ora stabilită pentru efectuarea procedurii, INDIFERENT DE MOTIVUL INVOCAT, DOAR prin APEL TELEFONIC la numărul 0371 710 000 sau prin E-MAIL la adresa office@evasalon.ro

În cazul anulării cu minim 24 de ore în prealabil, ședințele anulate POT FI REPROGRAMATE ULTERIOR. 

În cazul în care beneficiarul NU ANULEAZĂ cu minim 24 de ore înainte și nu se prezinta in locatie la data și ora convenita, programarea devine BLOCATĂ iar serviciile devin INDISPONIBILE și se vor putea reprograma doar în anumite condiții! 

Deblocarea Ședințelor

Pentru a solicita DEBLOCAREA ședințelor BLOCATE, clientul trebuie sa trimită un e-mail la adresa office@evasalon.ro. 

În urma primirii solicitării deblocării de la client, EVA LASER poate dispune:

     

      1. Deblocarea ședințelor gratuit cu interdicția beneficiarului de a mai programa ședințe cu achitarea pe loc.

       

        1. Refuzul de a debloca ședințele în caz de abateri multiple cu interdicția beneficiarului de a mai programa ședințe cu achitarea pe loc.

      In acest car, sumele plătite de beneficiar cu titlu de avans precum și sumele plătite integral aferente ședințelor BLOCATE, NU SE RETURNEAZĂ. 

      Clientul este de acord ca în situația în care nu anulează cu minim 24 de ore înainte de data și ora programării ca ședințele aferente acelei programări să fie considerate prestate de către EVA LASER și declara ca nu va cere rambursarea sumelor de bani achitate. 

      Clientul ințelege că EVA LASER are costuri fixe (salarii, utilitati, chirie) pe care le suportă în situația în care programarea nu este anulată în condițiile menționate anterior, astfel ca este îndreptățită la reținerea sumelor, pentru acoperirea prejudiciilor cauzate. 

      Anularea unei programări în alte condiții decât cele enumerate anterior atrage imposibilitatea EVA LASER de a planifica alte programări pentru alți clienți, fiindu-i cauzat astfel, un prejudiciu.