Efectuarea serviciilor comandate?
Serviciile sunt livrate in fiecare salon din orasul de unde s-a ales efectuarea de catre client.
Cat dureaza livrarea?
Pentru comenzile plasate in intervalul luni-vineri, urmeaza,sa fiți contactat de către un reprezentant al comaniei, pentru a primi detaliile necesare si pentru a stabili prima programare.
Comenzile facute sambata si duminica vor fi procesate și actualizate în următoarele zile lucrătoare.
In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la cateva zile lucratoare.
De ce nu am primit toate serviciile comandate?
Verifica emailul primit dupa finalizarea comenzii pentru a vedea daca in lista finala apar toate serviciile pe care le-ai comandat. Este posibil ca in timpul procesului de comanda pachetul/pachetele sa lipseasca din comanda ta.
Verifica email-ul de livrare pentru a constata daca nu au fost pachete anulate.
Atunci cand procesam comanda ta putem sa observam ca un serviciu nu este disponibil. Datorita faptului ca nu dorim sa primesti pachetul cu intarziere, te vom contacta in cazul in care serviciul nu mai este valabil.
Cum pot comanda online?
Daca ati ales metoda de plata „Online prin card bancar” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata.
Plata prin card este o metoda sigura, datele cardului dumneavoastra nu vor fi stocate de catre procesator.
Pentru efectuarea platii va trebui sa introduceti numarul cardului dumneavoastra, data expirarii si codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso).
Pentru efectuarea platii nu se retine taxe suplimentare.
Dupa ce plata a fost efectuata veti primi un e-mail de confirmare cu detaliile comenzii.
Produsele comandate online trebuiesc achitate integral, altfel nu se va putea efectua livrarea.
Ce fac daca nu mai doresc un serviciu?
Prin fisele de prestări de servicii, după ce tratamentul a fost finalizat, clientul a confirmat că a luat cunoştinţă faptul că îşi va pierde dreptul de rascuparare a banilor.
Poti solicita returnarea unui produs in maxim 5 zile calendaristice de la data la care ai primit comanda, înainte de a începe efectuarea tratamentului.
Daca doresti sa anulezi o comanda, da mail la office@evasalon.ro si precizeaza ca doresti sa anulezi comanda. In cel mai scurt timp vei fi contactat pentru solutionare.
Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de pachetr, clientul primeste banii aferenti serviciilor returnate in interval de 5 zile calendaristice de la data primirii mailului cu anularea comenzii, receptionarea produselor si stabilirea ca aceste produse fac obiectul returnarii banilor.
Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.
In situatia mentionata mai sus, Dumneavoastra veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de Dumneavoastra. Potrivit dispozitiilor art. 10 lit c) din O.G. nr. 130/2000, produsele farmaceutice livrate nu pot face obiectul denuntarii unilaterale a contractului, intrucat, prin natura lor, se pot degrada ori deteriora rapid.